Izvedene raziskave o zadovoljstvu in kakovosti nudenih storitev je potrdilo, da je velika večina naših kupcev zadovoljna z našo kakovostjo.

V modernem okolju, v katerem poslujejo današnja podjetja, je sistem za vodenje kakovosti postal imperativ. Tovrsten sistem ima več sestavnic, ena od njih pa je kompetentnost zaposlenega ali podjetja v celoti. Z uvedbo sistem za vodenje kakovosti se podjetje popolnoma usmeri k zadovoljitvi vseh zahtev svojih kupcev in se obvezuje, da bo kupca v verigi svojih vrednost postavil na prvo mesto. Podjetje Laser Inženjering d.o.o je to prepoznalo med prvimi tudi skozi uvedbo sistema ISO v poslovanje, svoj sistem vodenja kakovosti pa je dvignilo na višji nivo, s tem pa si je podjetje zagotovilo znatno prednost pred konkurenco.

Povratne informacije naših kupcev so nam izjemno pomembne, zato neprestano spremljamo njihovo zadovoljstvo z anketami. S pomočjo anket zbiramo mnenja in predloge, na podlagi tega pa skušamo dodatno izboljšati svoje procese s ciljem, da bi naši kupci bili še bolj zadovoljni. Anketa je sestavljena iz sedmih vprašanj, ki pokrivajo mnenje naših kupcev o kompetentnosti zaposlenih, profesionalnosti, ustrežljivosti in primerjavi naših storitev s storitvami naše konkurence.

Rezultate, ki smo prejeli s pomočjo ankete, so potrdili, da se naš napor splača in da so naši kupci zadovoljni s kakovostjo storitev. Anketa je pokazala, da 79% vprašanih trdi, da so zadovoljni z našo profesionalnostjo in odnosom do kupca. 94% vprašanih trdi, da imajo zaposleni znanje, veščine in sposobnost, ki omogočajo dobavo kakovostnega izdelka oziroma storitev, 72,7% vprašanih pa trdi, da so naši izdelki tehnično in komercialno popolnoma jasni in definirani. Nekatere izjave, ki so vprašani v anketi navedli, si lahko preberete spodaj:

Z vašo storitvijo se zadovoljen, priporočal pa sem vas tudi dvema kolegoma, ki sta bila deležna vaše storitve. Samo tako naprej.

Hitro, kakovostno, strokovno. Če je nujno, se je vedno možno dogovoriti. V glavnem, zelo pohvalno.

“Vedno nas zanima, kaj kupci menijo o naših izdelkih in storitvah, ki jih ponujamo, da bi lahko izboljšali naše interne procese in izpolnili vse zahteve naših kupcev, ki občasno niti niso enostavne. Rezultati ankete so nas motivirali, da izboljšamo kakovost naših storitev na še višji nivo, ker smo ugotovili, da to lahko storimo in da imamo znanje ter strokovnost, s čimer si zagotavljamo znatno prednost pred konkurenco, kar dandanes za podjetje pomeni izjemno veliko”. je dejal Anđelko Kaščel, direktor in lastnik podjetja Laser Inženjering.

Na tržišču storitev laserskega razreza in obdelave kovin je podjetje Laser Inženjering prvo, ki je implementiralo sistem kakovosti ISO 9001:2008 in sistem zaščite okolja ISO 14001:2004. Pridobitev ISO certifikata nam predstavlja nagrado za našo skrb za okolje, v katerem poslujemo, oziroma skrb za izpolnjevanje zahtev naših kupcev, s čimer gradimo zvestost in dolgoročni obojestranski interes. Tudi v prihodnosti bomo na proaktiven način nadaljevali z zbiranjem mnenj naših kupcev, da bi lahko izpolnili vse njihove zahteve na najboljši možen način.

Za vse dodatne informacije nas lahko kadarkoli kontaktirate s pomočjo naših kontaktnih informacij.